Тестові завдання для 10 класу. Всесвітня історія

12 + 10 тестових запитань
Запитання 1
У 1918 р. Японією прокатилася хвиля виступів проти зростання цін на харчові продукти, яка дістала назву

варіанти відповідей

А. «пшенічні погроми»


Б. «рисові бунти»


В. «соєві війни»


Г. «цукрові війни»
Запитання 2
2. Рух, що розгорнувся у Китаї проти рішень Паризької мирної конференції, дістав назву

варіанти відповідей

А. «Рух 4 травня»


Б. «Рух 4 червня»


В. «Рух 5 березня»


Г. «Рух 10 жовтня»
Запитання 3
3. Поштовхом до руху громадянської непокори в Індії стало

варіанти відповідей

А. впровадження мусульманства як державної релігії


Б. проголошення незалежності Індії


В. прийняття британським парламентом закону про управління Індією


Г. надання Індії права самоврядування.
Запитання 4
4. Територіальну целісність Туреччини гарантував

варіанти відповідей

А. Версальський мирний договір


Б. Вашингтонський мирний договір


В. Севрський мирний договір


Г. Лозанський мирний договір
Запитання 5
5. «Декларація Бальфура» передбачала

варіанти відповідей

А. боротьбу зі світовим сіонізмом


Б. вигнання євреїв з Великої Британії


В. право єврейського народу на створення національного середовища


Г. надання британським євреям культурної автономії
Запитання 6
6. Державний переворот в Ірані 1921 р. очолив

варіанти відповідей

А. Мустафа Кемаль


Б. Ахмад-Шах


В. Шейх Хіабан


Г. Реза – хан
Запитання 7
7. Негативним фактором розвитку країн Латинської Америки був

варіанти відповідей

А. латифундизм


Б. колоніалізм


В. експансіонізм


Г. сіонізм
Запитання 8
8. Установіть відповідність між термінами та їхніми тлумаченнями.
1. етатизм
2. хунта
3. мілітаризм
4. режим капітуляції
А. урядовий орган виконавчої влади деяких латиноамериканських держав
Б. дії держави у різних сферах суспільно-економічного життя, спрямовані на нарощування військової могутності
В. політична ідеологія, що проголошує державу найвищою метою суспільного розвитку
Г. правовий режим у країні, за якого іноземці мають перевагу над громадянами цієї країни.
варіанти відповідей

1г 2б 3в 4а


1в 2а 3б 4г


1а 2г 3б 4в


1б 2в 3а 4б
Запитання 9
9. Назвіть спільні риси розвитку Туреччини та Ірану в міжвоєнний період

варіанти відповідей

1. Модернізація країни



2. Ліквідація напівколоніальної залежності від Англії



3. Створення національної держави



4. Ліквідація умов Севрського договору



5. Зовнішня підтримка Радянської Росії



6. Збереження єдності країни



7. Проведення реформ на європейський зразок.

Запитання 10
10. Який історичний діяч зображений на фото?

варіанти відповідей

А. Мустафа Кемаль


Б. Пу І


В. Магандас Ганді


Г. Дж.Неру
Запитання 11
11. У зв’язку з якою подією з’явилася ця листівка?

« … ми студенти, організовано прямуємо до іноземних посольств, щоб вимагати від усіх країн підтримки, справедливості. Ми сподіваємося, що робітники, торговці й інші прошарки населення підтримують й вживатимуть заходів задля скликання національних зборів, захисту національного суверенітету й покарання національних зрадників, бо від цього залежить, чи існуватиме держава, чи загине… Не можна допустити, щоб народ схилив голову. Країна в небезпеці! Співвітчизники, піднімайтеся!»
варіанти відповідей

А. рішенням Парізької мирної конференції щодо ухвалення рішення про передачу Шаньдунського півострова Японії.


Б. проти вторгнення японських військ в Північно-Східний Китай, з метою встановлення маріонеткової держави.


В. проти приїзду комісії британських політичних діячів на чолі із Джоном Саймоном, яка мала виробити нову конституцію Індії


Г. про підписання султанським урядом Севрського мирного договору із країнами Антанти.
Запитання 12
12. Назвіть символ сатьяграхи. М. Ганді закликав усіх індійців перейти на самозабезпечення: самостійно виготовляти для себе одяг, взуття, не купувати британських товарів, щоб видродити виробництво в країні. Проте це лише поверхове пояснення цього символу. В індійській культурі, цей символ, відіграє важливу роль. У перекладі із санскриту це слово звучить як «чакра». Чакрами в духовних практиках індуїзму й буддизму називають енергетичні центри тонкого тіла людини, крізь які тече життєва енергія. Дхармачакра – це вчення Будди про просвітлення. А той, хто оберігає цей символ, зветься чакравартіном, людиною, яка повертає світ із хаосу і беззаконня до порядку й миру.

варіанти відповідей

А. механізм для підняття води


Б. колесо


В. піраміда


Г. прядка

1. У меморандумі Танака, поданому імператору Японії в 1927 р., зазначалося: «Для того щоб завоювати світ, ми маємо спочатку завоювати…» 
(Кількість балів 1.00)
o    А 
Сингапур 
o    Б 
Китай 
o    В 
Індокитай 
o    Г 
Індію 
2. Заколоти в 1930-ті рр. «молодих офіцерів» у Японії призвели до 
(Кількість балів 1.00)
o    А 
демократизації суспільно-політичного життя 
o    Б 
усунення імператора від управління державою 
o    В 
ухвалення конституції країни 
o    Г 
мілітаризації і фашизації країни 
3. Яка подія увійшла в історію під назвою «рух 4 травня»? 
(Кількість балів 1.00)
o    А 
антияпонські виступи в Китаї 
o    Б 
виступи за демократизацію японського суспільства 
o    В 
виступи «молодих офіцерів» у Японії 
o    Г 
рух за створення Комуністичної партії Китаю 
4. Національна революція в Китаї тривала впродовж 
(Кількість балів 1.00)
o    А 
1918—1921 рр. 
o    Б 
1932—1935 рр. 
o    В 
1941—1945 рр. 
o    Г 
1925—1927 рр. 
5. «Північний похід» — це ключова подія  
(Кількість балів 1.00)
o    А 
громадянської війни між комуністами та Гомінданом 
o    Б 
Сіньхайської революції 
o    В 
боротьби з японською агресією 
o    Г 
революції 1925—1927 рр. 
6. Хто із зображених на ілюстрації історичних діячів зумів об’єднати Китай після революційних подій 1925—1927 рр.? 
(Кількість балів 1.00)
o    А 
 
o    Б 
 
o    В 
 
o    Г 
 
7. Яка подія увійшла в історію під назвою «соляний похід»? 
(Кількість балів 1.00)
o    А 
похід армії Гоміндану під командуванням Чан Кайші до Нанкіна 
o    Б 
наступ турецької армії на Ізмір під час греко-турецької війни 
o    В 
повстання селян у Японії 
o    Г 
демонстративне порушення прихильниками ІНК колоніальних законів Індії 
8. Кого з лідерів національно-визвольних рухів країн Азії в 1920—1930-ті рр. називали «Велика душа»? 
(Кількість балів 1.00)
o    А 
Мустафа Кемаль 
o    Б 
Чан Кайші 
o    В 
Сунь Ятсен 
o    Г 
Магатма Ганді 
9. Про кого йдеться в уривку із джерела?
Він зміг реформувати систему літочислення, запровадити модифіковану латиницю, примусити всіх взяти собі прізвища, але його вплив поза межами великих міст був слабким. Його бажання створити в країні сучасну економіку мали дуже малий успіх.
 
(Кількість балів 1.00)
o    А 
Кемаль Ататюрк 
o    Б 
Чан Кайші 
o    В 
Реза-хан Пехлеві 
o    Г 
Магатма Ганді 
10.            Про який документ ідеться в тексті?
1917 р. позначився появою документа, який зміцнив віру євреїв у те, що Британія на їхньому боці у справі створення єврейської держави в Палестині. У листопаді 1917 р., коли до Палестини, де на той час проживало 700 тис. арабів, почали приїздити євреї, став відомий зміст листа (його також називали декларацією) міністра закордонних справ Великої Британії в уряді Д. Ллойд Джорджа. Звертаючись до лідера британських сіоністів лорда Л. Ротшильда, він писав, що в Палестині буде створено єврейську державу, без заподіяння шкоди громадським і релігійним правам неєврейського населення (арабів) у Палестині.
 
(Кількість балів 1.00)
o    А 
«Декларація Ірвіна» 
o    Б 
«Декларація Бальфура» 
o    В 
«Лист Комінтерну» 
o    Г 
«Декларація Керзона» 


Коментарі