Бінарний урок предмету Захист України й історії України 10 клас на тему: «Історія розвитку українського війська». «В боротьбі за українську незалежність. Російсько-українські війни».
ПЛАН УРОКУ |
Дайте короткий опис уроку:
етапи, завдання, робота
в групах, результати, оцінювання тощо відповідно до обраного типу уроку. |
1.
Повідомлення теми і мети уроку та мотивація навчання школярів.
2.
Відтворення та узагальнення понять.
3.
Узагальнення та систематизація
основних теоретичних положень і відповідних ідей.
4.
Підсумки уроку й повідомлення домашнього завдання.
Етапи уроку |
|
1.
Повідомлення теми, цілей і завдань уроку. |
Тривалість етапу до 5 хв. Мозковий
штурм, проблемне питання на платформі Jamboard Знання історії України є невід’ємною частиною
патріотичного виховання учнівської молоді. У період російсько-української війни, виникає нагальна
потреба переосмислення зробленого і здійснення системних заходів, спрямованих
на посилення національно - патріотичного виховання дітей та молоді –
формування нового українця, що діє на основі національних та європейських
цінностей. Цей урок є особливим, бо
поєднує два предмети і дві теми, досить споріднені. Отже, тема Захисту
України «Історія розвитку українського війська» та історії України «В
боротьбі за українську незалежність. Російсько-українські війни» стане запорукою формування у десятикласників свідомої
особистості військово-патріотичного спрямування на засадах ідей демократії,
свободи, виваженості, відповідальності, здорового способу життя,
готовності до виконання обов'язку із
захисту незалежності та територіальної цілісності України. «Для успішної війни
треба, щоб найвища влада в краю мала все, чим можна воювати». Петлюра С. Московська воша. Завдання: використовуючи
онлайн-дошку
Jamboard написати на
стікерах порівняльну характеристику російсько-українських воєн 20 та 21
століть. Чому після проголошення
незалежності Україна мала майже 800 – тисячну армію, а на кінець 2013 року
чисельність Збройних сил України становила 165,5 тис. осіб, у тому числі —
120,9 тис. військовослужбовців? Вправи чи завдання, створені і виконувані з використанням цифрових технологій: https://jamboard.google.com/d/1n-Wb_wseDBCkh7Ue70LFy3P2MueYPtGQYGD6mtGOQpk/viewer?f=0 |
2.
Відтворення та узагальнення понять. |
Тривалість етапу до 10 хв. Завдання: Використовуючи освітню платформу Wordwall Колесо фортуни десятикласники формулюють основні терміни та поняття з
даних тем Захисту України та історії України. https://wordwall.net/ru/resource/62669504 Колесо фортуни |
3. Узагальнення та
систематизація основних теоретичних положень і відповідних ідей. |
Тривалість етапу до
15 хв. Завдання: Застосування
відповідних освітніх платформ систематизує основні теоретичні положення і
узагальнює матеріал тем уроку. https://learningapps.org/display?v=psqt38nb323 Російсько-українські війни (встановити
відповідники) https://wordwall.net/ru/resource/62674239 Переверни плитку https://wordwall.net/ru/resource/62674911 Переверни плитку дислокація |
4. Підсумки
уроку й повідомлення домашнього завдання |
Тривалість етапу до
15 хв. У підсумку учням пропонується
запитальна вікторина на платформі Kahoot і тестова
перевірка знань на платформі Naurok https://create.kahoot.it/details/eeb67e2a-bb76-4891-8e57-f269558dfc74 https://naurok.com.ua/test/v-borotbi-za-ukra-nsku-nezalezhnist-1904847.html Оцінювання: Індивідуальне оцінювання. Домашнє
завдання: опрацювати § § 8-9 |
Коментарі
Дописати коментар